Total Pageviews

Thursday, 5 December 2013

Nak makan vitamin ape ye?

Korang yang baru nak terjebak dengan Vitamin ni mesti ada tanda soal atas kepala 'nak makan vitamin ape ye?' kan? hehe

Ye, sama la..ataupun kita tengok hubby/wifey kita penat je, terus rasa 'eh kena makan vitamin ni!' tapi vitamin ape?

Ok, untuk persoalan macam ni, saya memang cadangkan untuk mula dengan :

VITALEA - MULTIVITAMIN, MULTIMINERAL & IRON





KENAPA VITA-LEA?

Vita-Lea merupakan hasil kajian terbaik dari Shaklee yang mampu anda miliki. Vita-Leas diformulasi bagi membekalkan 28 vitamin dan mineral penting bagi menyokong kesihatan tubuh badan.Dengan pengambilan Vita-Lea yang konsisten, Vita-lea mampu menyokong kesihatan usus, jantung dan mata, menyokong kekuatan tulang, meningkatkan sistem imune badan dan memberi perlindungan dari kerosakan oleh radikal bebas.

KANDUNGAN VITA-LEA

Vita-Lea telah diformulakan dengan kelebihan berbanding lain-lain mutivitamin berjenama di pasaran:
  • ·         2 x ganda Kalsium untuk menyokong pertumbuhan dan mengekalkan kepadatan tukang
  • ·         2 x ganda Vitamin D untuk membantu penyerapan kalsium  dan mengekalkan kesihatan gigi dan tulang
  • ·         2 x ganda Beta Carotene yang mana merupakan sumber Vitamin A berasaskan tumbuhan dan semulajadi
  • ·         2 x ganda Vitamin E untuk menyokong sistem imune badan, jantung dan kesihatan sel badan
  • ·         2 x ganda Magnesium untuk membantu mengekalkan rentak jantung dan juga fungsi otot dan saraf
  • ·         3 x ganda Vitamin K untuk menyokong metabolisma tulang dan aliran darah dalam badan
  • ·         6 x ganda Boron bagi membantu metabolisma Vitamin D dan menyokong pembentukan tulang
  • ·         10 x ganda Biotin sebagai pemangkin kepada penghasilan tenaga.


SIAPA YANG PERLUKAN VITA-LEA ?

  • ·         Golongan dewasa yang mementingkan kesihatan badan dan bertenaga untuk jangka masa panjang
  • ·         Sesiapa sahaja yang merasakan diet hariannya tidak mencapai keperluan optimal
  • ·         Mereka yang memerlukan sokongan tambahan untuk meningkatkan fungsi ketahanan (imune) badan
  • ·         Mereka yang bersiko menghadapi stress
  • ·         Wanita berkahwin yang dalam usaha mendapatkan zuriat.



Terbang tinggi-tinggi,
Nad sms/whatsapp 0192757510 

No comments:

Post a Comment